.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با انتخاب هادی حمیدیان در شانزدهمین هیئت عمومی ؛
یک مازندرانی عضو شورای مرکزی نظام مهندسی معدن ایران شد
شمال نیوز : رئیس سازمان نظام مهندسی معدن مازندران در شانزدهمین نشست سازمان نظام مهندسی معدن ایران به شورای مرکزی این سازمان مهم راه پیدا کرد.....
یک مازندرانی عضو شورای مرکزی نظام مهندسی معدن ایران شد

شمال نیوز : رئیس سازمان نظام مهندسی معدن مازندران در شانزدهمین نشست سازمان نظام مهندسی معدن ایران  به شورای مرکزی این سازمان مهم راه پیدا کرد.

به گزارش شمال نیوز ، در شانزدهمین نشست هیأت عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران که دوازدهم و سیزدهم تیر ماه سال جاری در تبریز برگزار شد « هادی حمیدیان » با نظر اعضای این هیئت به شورای مرکزی راه یافت .

بنابر قانون این سازمان، هیأت عمومی در آغاز هر دوره سه ساله فعالیت هیأت مدیره، اعضاء شورای مرکزی را انتخاب می کند. هفت نفر دارنده بیشترین آراء مأخوذه از میان هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استانها از چهار رشته اصلی (سه نفر معدن، دو نفر زمین شناسی و از رشته متالورژی استخراجی و نقشه برداری هر کدام یک نفر) به طور مستقیم به شورای مرکزی راه یافتند.

دکتر هادی حمیدیان به عنوان اولین نفر از استان مازندران، توانست از گروه معدن به طور مستقیم به عضویت شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی معدن کشور، راه پیدا کند.

هادی حمیدیان در این خصوص اهمیت شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی معدن به شمال نیوز گفت: مسائل مهمی در حوزه معدن و مواد معدنی در سازمان وجود داردکه لازم است در موردشان در شورای مرکزی بحث و تبادل نظر صورت گیرد تا بتوان تصمیم هایی منطقی و کارآمد اتخاذ کرد که به مصلحت کشور باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره تأثیر این انتخاب، بر عملکرد و اهداف سازمان نظام مهندسی معدن مازندران اظهار کرد: طبیعتاً رویکرد ما به عنوان اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی معدن کشور، بیان دغدغه های مهندسان و مشکلاتی است که سازمان با آنها درگیر است. تلاش می کنیم با همفکری یکدیگر و با ارائه راهکارهای مفید، آغازگر اقدامات خوبی در حوزه معدن باشیم و در مسیر ارتقا خدمات مهندسی گام برداریم.

عضو جوان شورای مرکزی نظام مهندسی معدن کشور درخصوص برنامه هایی که برای اشتغالزایی در نظر گرفته شده در این حوزه بیان داشت: اگر در حوزه معدن برنامه ریزی نداشته باشیم آمار اشتغالزایی مورد نظر دولت در این بخش محقق نمی شود.

دکتر حمیدیان تاکید کرد : برای عبور از این گذرگاه، نیازمند ارائه پیگیری و انجام برنامه های مشخص در حوزه معدن هستیم که قطعاً می تواند مشکل بیکاری را کاهش داده و چرخ توسعه اقتصادی کشور را به تحرک وادارد.





ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.